Kwalifikacja na usługę SEO

Kwalifikacja na usługę SEO – jak kupować usługi pozycjonowania?

Pytanie, które postawiono na wstępie, można również przekształcić w to, czy Twoja firma potrzebuje w ogóle usługi SEO?  Moim zdaniem część firm, które kupują usługi SEO, wydaje niepotrzebnie pieniądze. Po prostu niektóre firmy nie powinny tego robić, gdyż w ich przypadku usługa SEO albo nie pomoże, albo wręcz zaszkodzi w rozwoju biznesu (wydrenuje budżet marketingowy…

Jak kupować z głową? Proces zakupowy

Proces zakupowy od kuchni czyli jak kupować z głową?

Transkrypcja podcastu [00:00:00.740] – Osoba mówiąca 1 Cześć! Z tej strony Marcin Atamańczuk [00:00:02.800] – Osoba mówiąca 2 I Przemysław Szymczuk. [00:00:08.740] – Osoba mówiąca 1 A to jest kanał Nabici w SEO. Dzisiaj porozmawiamy sobie o procesie zakupowym. Jak go przeprowadzić, żeby dokonać jak najlepszego zakupu? Zapraszamy. [00:00:21.800] – Osoba mówiąca 2 Poświęćmy może…

Uczciwy i skuteczny proces sprzedażowy

Uczciwy proces sprzedażowy – Jak sprzedawać, żeby robić to skutecznie?

Transkrypcja podcastu [00:00:00.020] – Osoba mówiąca 1 Cześć, Z tej strony Marcin Atamańczuk [00:00:01.230] – Osoba mówiąca 2 I Przemysław Szymczuk. [00:00:02.220] – Osoba mówiąca 1 A to jest kanał Nabici w SEO. Dzisiaj porozmawiamy o procesie sprzedażowym. Pokażemy, jak prowadzić go w sposób skuteczny i przyjemny dla każdej ze stron. Przemku, dzisiaj chciałem porozmawiać…

Jak zbudować trwałą relację pracodawca - pracownik?

Jak budować dobre i trwałe relacje pracownik – pracodawca?

Transkrypcja podcastu [00:00:01.01] – Osoba mówiąca 1Cześć! Z tej strony Marcin Atamańczuk. [00:00:03.21] – Osoba mówiąca 2I Przemysław Szymczuk. [00:00:06.01] – Osoba mówiąca 1A to jest kanał Nabici w SEO. W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o wzajemnych relacjach pracodawcy z pracownikiem, czy to pracownika z pracodawcą i co zrobić, żeby były one jak najlepsze. Zapraszamy! [00:00:24.25]…

Konsekwencje prawne umów i co z nimi zrobić?

Konsekwencje prawne umów i co z nimi zrobić?

W życiu przedsiębiorcy może zdarzyć się sytuacja, kiedy podpisana umowa nie służy już którejś ze stron, a natychmiastowe rozwiązanie umowy wiąże się uruchomieniem kar umownych czy z innymi środkami przymusu. Jak reagować w takich sytuacjach, kiedy obustronna współpraca przestaje się układać i jesteśmy przymuszani do pozostawania w toksycznej relacji? Pomyśl, zanim podpiszesz umowę Zanim przyjdzie…

jak wyeliminować zatory płatnicze w firmie

Problemy płynnościowe w firmie – jak nimi zarządzać z perspektywy drugiej strony

Etyczne podejście do kwestii windykacji zobowiązań Płynność finansowa to kluczowy element zarządzania firmą, niezależnie od jej wielkości czy branży. Problemy z płynnością mogą dotknąć każdego przedsiębiorcę, a ich skutki mogą być katastrofalne, prowadząc nawet do bankructwa. Sposób na wyjście z problemów finansowych zależy od danej sytuacji i często wymaga dość dużych zmian w funkcjonowaniu firmy….

Konsekwencje prawne umów i co z nimi zrobić?

Konsekwencje prawne umów i co z nimi zrobić? (nie tylko w branży SEO)

Transkrypcja podcastu [00:00:00.17] – Osoba mówiąca 1Cześć! Z tej strony Marcin Atamańczuk. [00:00:04.24] – Osoba mówiąca 2I Przemysław Szymczuk. [00:00:06.25] – Osoba mówiąca 1A to jest kanał Nabici w SEO. Dzisiaj porozmawiamy, jak poradzić sobie z konsekwencjami prawnymi umowy, która okazała się dla nas niekorzystna. Przemku, dzisiaj chciałem porozmawiać z Tobą o sytuacji, kiedy Twój dostawca, Twój…

jak wyeliminować zatory płatnicze w firmie

Jak prosto wyeliminować zatory płatnicze? (nie tylko w branży SEO)

Transkrypcja podcastu [00:00:06.230] – Osoba mówiąca 1Cześć! Z tej strony Marcin Atamańczuk [00:00:08.840] – Osoba mówiąca 2I Przemysław Szymczuk [00:00:10.490] – Osoba mówiąca 1A to jest kanał Nabici w SEO. I dzisiaj porozmawiamy sobie o windykacji, o należnościach, o dłużnikach. Zapraszamy. [00:00:19.580] – Osoba mówiąca 2Zastanówmy się na początek, czy problemy płynnościowe to dzisiaj naprawdę tylko problem patologii…

Uczciwe umowy - jak powinny wyglądać

Uczciwe umowy na pozycjonowanie serwisu internetowego

Jak powinna wyglądać umowa (nie tylko w branży pozycjonowania), którą chciałbyś podpisać i przestrzegać (nie ważne, którą stroną transakcji jesteś)? Umowy są fundamentalnym elementem wszelkich relacji biznesowych. Stanowią one podstawę, na której opierają się zasady współpracy, określają zobowiązania oraz prawa wszystkich stron zaangażowanych w dany proces. Prawda jest też taka, że nie istnieją umowy, które…

Uczciwe umowy - jak powinny wyglądać

Jak powinny wyglądać umowy, które każdy chciałby przestrzegać?

Transkrypcja podcastu [00:00:04.910] – Osoba mówiąca 1Cześć! Z tej strony Marcin Atamańczuk [00:00:07.670] – Osoba mówiąca 2I Przemysław Szymczuk [00:00:09.650] – Osoba mówiąca 1A to jest kanał Nabici w SEO. Dzisiaj porozmawiamy o umowach, nie tylko w branży SEO. Zapraszamy. [00:00:16.910] – Osoba mówiąca 2Jeżeli chcemy rozmawiać o umowach, to powinniśmy najpierw chyba zacząć od…